Beleid inzake levering, retournering en terugbetaling

Levering

Hoeveel kost de levering?

De levering is gratis binnen Nederland en de regio België-Vlaanderen. In de rest van België is de levering betalend; de leveringskosten worden toegevoegd bij het afrekenen.

 

Wat is de levertijd?

Levering binnen Nederland en de Belgische Flandres regio kan 1-4 dagen duren.

 

Moet ik thuis zijn om de goederen te ontvangen?

Ja, de koerier heeft een handtekening nodig. De goederen kunnen niet onbeheerd worden achtergelaten.

 

Problemen met de levering

Neem contact met ons op als u problemen ondervindt. Wij zijn er om u te helpen.

 

Retourneren en ruilen

Voor het aanvragen van een retourzending kunt u mailen naar henchman@yourhelpdesk.eu, wij zullen dan samen met u een geschikte afhaalmogelijkheid bepalen.

In geval van fabricagefouten of transportschade zal Henchman BV naar eigen keuze - mits de melding van de schade binnen 14 dagen na leveringsdatum schriftelijk/per e-mail door Henchman is ontvangen - zorg dragen voor een volledig vervangend product of de relevante vervangende onderdelen; deze zullen zonder verdere product- of verzendkosten worden verzonden.

Henchman BV regelt en betaalt zo nodig het ophalen van het beschadigde artikel.  De klant wordt verzocht mee te werken aan de voorbereiding van het te retourneren product.

Indien u extra goederen bij ons koopt, of wij de oorspronkelijk door u bestelde goederen hebben geruild, kunt u ongebruikte goederen alsnog retourneren conform de bepalingen van onze standaardvoorwaarden, maar zullen wij u hiervoor retourkosten in rekening brengen, de kosten van de retourzending zijn afhankelijk van de omvang van de goederen, deze zullen maximaal € 60 bedragen. Wij accepteren geen verdere retourzendingen voor gebruikte goederen, tenzij wij hiertoe verplicht worden door de toepasselijke wetgeving.

 

Annulering

Klanten kunnen hun bestelling om welke reden dan ook binnen 14 dagen na ontvangst annuleren.

Indien fabricage- of transportschade niet de reden voor annulering is, zal Henchman BV overgaan tot volledige terugbetaling, met inachtneming van onze algemene voorwaarden.  Het is mogelijk dat Henchman BV de goederen en/of foto's moet inspecteren alvorens de waarschijnlijke oorzaak van de schade vast te stellen.

Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moeten de goederen door Henchman BV in nieuwe staat worden ontvangen, geschikt voor wederverkoop tegen de volledige catalogusprijs. Henchman streeft ernaar om terugbetalingen binnen 14 dagen na aankomst van het product op ons kantoor uit te voeren.